No Pavarotti: Season Of The Weak

No Pavarotti jsou jedním z projektů vydavatelství KlangUndKrach, jehož hybatelem je Jan Klamm. Duo se od počátku věnovalo temné hlukové hudbě, bylo srovnáváno s nahrávkami švédského labelu Cold Meat Industry, přičemž přecházelo až do brutálního noise, postaveného na množství extrémně zkreslených zvuků, jakými zaplavoval… Číst dál...

Zkouška sirén: a nechtěl bys už přestat

Je jedno, jestli označíme Zkoušku sirén za posthardcore, kytarové noise nebo stoner rock. V žádném případě se nespleteme a rozhodně to nikoho z tria neurazí. Tahle marná parta neuvažuje, který styl momentálně více frčí, aby se mu přizpůsobila, kašle na módu a hraje, co sama chce. Kdyby tomu bylo jinak, tak nevydá obstarožní… Číst dál...

Our Love Will Destroy The World

Ve středu 2.března v klubu K4 (Celetná 20, Praha 1) vystoupí novozélandská persona psychedelického noise Campbell Kneale se svým aktuálním projektem Our Love Will Destroy The World (jinak též známý mj. z Birchville Cat Motel nebo Black Boned Angel). Campbell Kneale je spolu s Antony Miltonem a Claytonem Noonem asi nejvýraznější… Číst dál...

Kodet

Ti, kteří pamatují dobu bezprostředně po listopadu 1989, moc dobře vědí, jak se tehdy na pódiích dalo snadno narazit na leccos nezvykle svobodného či opravdu netradičního. Byla to doba, kdy nebylo překvapivé narazit na nejrůznější performery a kdy projekt Sv. Vincent, ve kterém démonický Vincent Venera… Číst dál...

Merzbow hluk pro vnitřní i vnější uši

Server All Music Guide označil japonského performera Masamiho Akitu, známějšího pod pseudonymem Merzbow, jako nejdůležitějšího představitele noise music na celém světě. Není divu, jeho aktivity od roku 1979 jsou skutečně fenomenální. Připomeňme, že se do této doby podílel na více než stovce CD této scény a mezi jeho epochální… Číst dál...

Napalmed: Noisay Jazzostrial Fractamental

Ty tam jsou doby, kdy se tvůrci pokoušeli na každém albu přijít s něčím odlišným, kdy bez ustání hledali nový výraz a nové inspirační zdroje. Dnes se každý vší silou snaží držet pojetí, s nímž uspěl, aby náhodou neztratil posluchače. O to jsou cennější výjimky, zvláště když jde o zavedený soubor s vyhraněným stylem,… Číst dál...

Fetch!

Je vždy zajímavé z povzdálí sledovat, kdy se libovolné hudební seskupení, řekněme, ,vyloupne‘. Oprostí se od stádia začátků, začne hrát mimo svou lokalitu, šířit za úplatu záznamy svého snažení, přestane spoléhat jen na spřátelené skupiny i kamarády v řadách publika atd.  Někomu to trvá krátce, velkému procentu se to… Číst dál...

Napalmed: III

RadeK K. přišel po reedicích starých nahrávek s novinkou, kterou natočil loni s MartiNem B. Napalmed na albu nazvaném prostě III (vlastním nákladem, 2008, 79:50) a plně využívajícím osmdesátiminutové kapacity cédéčka nenabízejí žádnou radikální proměnu projevu. Drží se brutálního noise a kombinují dál záplavu… Číst dál...

Napalmed: Up To The Earns In Tinnitus

Album UP TO THE EARS IN TINNITUS (Stand Against Vivisection, 2007, 74:00) přináší veškeré nahrávky, které byly pořízeny v roce 1996 pro první LP mosteckých Napalmed vydané později u Epidemie. Vedle albových skladeb Up To The Ears In Noise a Tinnitus – Life In Noise vydaných nyní v původní nezkrácené více než dvacetiminutové… Číst dál...