Režisér Lee Isaac Chung není pro nezávislou americkou kinematografii zcela novým jménem. Už svůj debut Den vítězství promítl roku 2007 na festivalu v Cannes, konkrétně v sekci Un Certain Regard. Po dalších dvou autorských filmech se loni v Sundance objevil s dojemným dramatem Minari, se kterým hlavní festivalovou sekci vyhrál; získal také cenu BAFTA, Zlatý Glóbus za nejlepší cizojazyčný film a šest nominací na Oscara. Pro dvaačtyřicetiletého Chunga je jeho dosud nejosobnější snímek zlomovým bodem kariéry.
Příběh se odehrává v Arkansasu 80. let a sleduje rodinu korejských přistěhovalců. Otec rodiny Jacob se snaží kolem mobilního domu na louce, daleko od všech velkých měst, vybudovat rodinnou farmu, aby nemusel s manželkou Monicou pracovat v třídírně kuřat. Vztah není zrovna v nejlepším stavu. Monica sice cení manželovu invenci, ale byla by radši, kdyby stál nohama na zemi a na prvním místě u něj byla starost o jejich dvě děti. Mladší David se totiž vzpírá názorům svých rodičů i starší sestry, a navíc má zdravotní problémy.