Loni v dubnu se v Mountain Rest Studiu, New Paltz, N.Y., zrodilo třetí album amerického tria kytaristy Libora Šmoldase s kontrabasistou Jayem Andersonem a bubeníkem Adamem Nussbaumem. Úvodní album DreamTime (2014) vzniklo tamtéž už v březnu 2011, následující On The Move (2016) se nahrávalo ve Studiu Svárov v roce 2015. Dramaturgicky se alba vyvíjela od standardů na prvním až k výhradnímu Šmoldasovu autorství na dalších dvou CD. Šmoldas se za ta léta na několika šňůrách s o generaci starší proslulou rytmickou dvojicí (Anderson i Nussbaum jsou ročník 1955, Šmoldas 1982), od níž jej dělí Atlantik, dokonale sehrál.
Křest novinky a napojená šňůra se dosud nekonaly kvůli globální protikovidové karanténě. Nová je na nahrávce Dusk zvukovost, neboť Šmoldas na celé hraje na klasickou elektrickou kytaru Fender Telecaster. Tématem jsou denní doby od rozbřesku (Crack of Dawn) až po Dead of Night, což je také název britského horrorového filmu u nás uvedeného jako Příznaky noci z roku 1945 – zde je skladba hudebně pojata jako melancholie končícího dne. Celkem jedenáct skladeb je podle toho pojmenováno: Dayspring, Forenoon, High Noon, Teatime, větší díl je věnován blížícímu se večeru a noci – Eventide, Sundown, Twilight, Dusk, Nightfall a již zmíněný Dead of Night.