Pokud bych měl Marka Styczynského, barda polské avantgardy a polovinu dua The Magic Carpathians, k někomu z Čech přirovnat, tak by to byl Pavel Richter. Oba působí na domácí scéně dlouhou dobu, oba vyšli z alternativních hudebních kořenů sedmdesátých a osmdesátých let a oba se také v poslední době vydávají na čím dál tím zajímavější hudební dobrodružství. Marek, na rozdíl od Pavla, ovládá krom elektroniky řadu dechových nástrojů, ale o těch nebude v dnešní recenzi na nové CD MIRRORS (Vivo rec., 2006, 46:38) ani řeč. Hlavní slovo tu přebírají field recordings a prazvláštní nástroj Badoog generátor. Magické Karpaty žijí nomádským životem a během let si na svých cestách vybudovaly hustousíť přátelských i profesních kontaktů. Ty zúročují právě na této desce – zvukové fragmenty totiž pocházejí z USA (Sacramento, Seattle,…). Navíc přidejme ještě nahrávku bublajících mofet vypouštějících výrony přírodního oxidu uhličitého v Popradském přírodním parku a máme obrázek o tom, kam se nás zvukové úryvky budou snažit nalákat. Krom dvojice Anna Nacher a Marek Styczynski je potřeba u této desky zdůraznit osobu Mirka Badury, přítele dua, který zkonstruoval Badoog generátor – generátor sinusových vln, jenž vydává krom slyšitelných frekvencí také frekvence vnímatelné pouze citem. Pět skladeb neberme jako klasicky vystavěné kompozice, ale jako zvláštní zvukové pohlednice a zábaly. Vrnící Badoog generátor se jak roj divokých včel prolíná s analogovou elektronikou a free kytarovými vyhrávkami. Neznámí lidé si povídají v obchodu s hudebními nástroji a těžko rozlišit, co z backgroundu patří kapele a co neznámým muzikantům testujícím v moment nahrávání vyhlédnutý nástroj. Různorodé všednodenní městské i přírodní momentky se mísí s dohrávkami ve studiu a tvoří halucinogenní koláž posthippie tripu pro speciální příležitosti.