Prokletý měsíc, Cursed Month (败月), je termín odvozený z čínské astrologie, kde se říká, že ke každému z dvanácti zvířecích znamení patří nepříznivý měsíc, období a čas, jimž se nelze vyhnout. Z téhož pro sedm skladeb zkomponovaných mezi lety 2021–2024 na svém prvním albu čerpal inspiraci velice neortodoxní čínský kytarista, absolvent skladby a kytary na New School v New Yorku.
Dramatické tóny, dunivé akordy a neustále se měnící taktové skoky = rázy = důrazy v úvodní Ritual Fire mohou snad připomenout vliv jazzovějších kousků King Crimson, ovšem i s dokonalým popřením a „rozlomením“ jazzu do fragmentárních kulišáren. Svižně se k Yangovi připojuje newyorský pianista Shinya Lin, který má dosti působivý životopis, jelikož je externím pedagogem na zmíněné New School, a brooklynský bubeník a perkusista Asher Herzog. Je to cokoli, jen ne standardní trio kytara/klavír/bicí. Lze spíše slyšet nejrůznější modifikace rozšířené klavírní a kytarové techniky (včetně přebuzeného čtvrttónového elektrického zvuku) smíchané s elektronikou a mnoha na první poslech neznatelnými dalšími prvky. Linovy bleskurychlé rytmy a zlomprsty na klavíru třeba v Moondial mezitím přinášejí na desku o něco tradičnější bebopové pojetí. Naopak v drtivé Send Off the Ghosts je nespoutaná mánie, kde Lin buší, mlátí a řeže klaviaturu, zatímco kytarista Yang čtvrttóny stavbu drtí na prášek a nově staví a bicista Herzog rozverně nahazuje maltu, aby ti dva blázni neslepili barák totálně nakřivo. Ale některé kusy začínají v jemných aranžích (The Song of the Mist a Spring Snow), než se zřítí do kinetické, bouřně hlučné, celotriové souhry. Na albu je pozoruhodný relativně organický přístup k chaosu. I v těch nejfrenetičtějších momentech se stále držíte jen klavíru, bicích a kytary. V triu se není kam schovat. Když jsou závěrečné akordy na konci poslední The Sound of the Mountain nemilosrdně utlumeny, posluchač je příjemně vtlačen do sluchového podrobení touto často free bouřlivou bestií.
