Musica Folklorica rozšířila diskografii o – kalendář. Hudební, samozřejmě, ale nejen ten. Obal CD obsahuje i kalendář papírový. S poetickými naivistickými výjevy idealizovaného (to není výtka, co jiného člověka těší na cestě slzavým údolím než trocha půvabné idealizace reality) venkovského života a folklorních tradic na Slovácku. Autorem litografií je František Pavlica, který se neomezuje jen na žánrové obrázky. Například titulní scenérie vloženého kalendáře-bookletu (nikoliv CD) Rodinův tanec U Uprků nepředstavuje jen idylický taneční výjev pod rozkvetlými stromy před hospůdkou u naraženého soudku, ale připomíná 120. výročí návštěvy francouzského sochaře Augusta Rodina v Hroznové Lhotě. V roce 2021 František Pavlica podobně výtvarně vyzdobil i CD Na Horňácko Horňácké cimbálové muziky Petra Galečky, takže výtvarník už také vlastně rozšiřuje svoji „diskografii“.
Koncepce „roku na vsi“, posloupnosti písňových sad spojených s určitými měsíci, náladami ročních dob, svátky a periodickými činnostmi, sice patří k těm nejotřepanějším, ale nijak to nevadí. Zvláště když sofistikovaný folkloristický ansámbl virtuózních hráčů vymyslel často dosti originální dílčí tematická zastřešení. Čekali byste třeba „rozverné taneční písně ve stylu antiMeetoo,“ nebo „sadu písní o malování, která je nepřímou vzpomínkou na Rodinovu návštěvu“, jak uvádí cimbalista Petr Pavlinec? I když rok se tu končí logicky, tradičním mluveným vánočním vinšem. Pestrost dramaturgie zajišťuje nejen (sub)žánrový rozmach, ale také svojskost pěveckých hostů Martina Hrbáče, Veroniky Malatincové, Martina Prachaře, ženského sboru Oskoruša atd.
Má-li se stát z „kalendářních“ CD tradice (zdá se, že ano) a po titulech Na Horňácko (2021) a Rok na Slovácku (2022) bude za rok logicky následovat další série dvanácti obrázků a odpovídajících sad v podání některé z předních muzik, nic proti. A trvanlivost dílek je rozhodně víc než roční.